28 Haziran 2014 Cumartesi

Blog Açmadan Önce Kendinize Sormanız Gereken Sorular
Ekgelirtr adlı internet üzerinden para kazanma yollarını okurlarım ile paylaştığım blogumun sorgusuz sualsiz kapatılmasının ardından blogspot üzerinden yayın yapmamaya karar verdim. Aylardır emek verdiğim, özgün yazılar yazmaya çalıştığım blogumun bir sabah uyandığımda kapanmış olması ciddi derece de üzüntü vericiydi. Bu nedenle bir süre blog yazmaktan vazgeçtim fakat günler geçtikçe benim için hobi olan yazarlığın yokluğunu daha fazla hissediyordum. Blog'a bir şeyler yazamamanın yokluğunu daha fazla hissettikçe wordpress tabanlı blog açmaya karar verdim ve Bibilsek.com adında bir domain satın aldım.

Domain satın aldıktan ve wordpress tabanlı blog yazmaya karar verdikten sonra en fazla düşündüğüm konular blog yazmanın geçiçi bir heves olabileceği ve site içeriğiydi.

blog yazmak

- Gerçekten blog açmalı mıyım ? 

Blog yazmak dışarıdan görüldüğü kadar kolay bir iş değildir. Özellikle araştırıp, özenle yazılan bir yazının arama motorları tarafından karşılığını alamaması bir çok web site sahibini pes ettiriyor. Bir hevesle açılan blog bir kaç içerik girildikten sonra kendi haline bırakılıyor. Eğer bir blog açmayı düşünüyorsam hemen pes etmemeli, özgün içerikler ile blogu besleyip sürekli güncel tutmalıyım. Ve yazar wordpress tabanlı blog açmaya karar verir.. Bu konuda kendim ile anlaştıktan sonra diğer bir önemli sorun olan ne tür bir blog yazacağım ?

- Hangi konuda blog yazmalıyım ?

Wordpress tabanlı blog açmaya karar verdikten sonra bir süre ne hakkında blog yazacağıma karar veremedim. Bir blogun başarılı olması ve özgün içerikler üretebilmesi için yazacağı konular hakkında yeterli bilgi ve deneyime sahip olması gerekir. Kendimi bildim bileli teknoloji, bilgisayar ve oyunlar ile oldukça ilgilenen bir insanım. Bu nedenlerden dolayı yeni açacağım blogu sadece internetten para kazanmaya yönelik değil aynı zaman da Teknoloji, Wordpress ve Oyun Dünyası hakkında güncel bilgiler yazmaya karar verdim.

Bibilsek.com ile 18 Haziran'da yayın hayatına başladım ve teknoloji, sosyal medya, oyunlar, blogspot & wordpress seo, eklentiler ve kodlar ile ilgili bilgilerimi burada paylaşacağım.

Bu yazıyı beğendiğiniz mi? Paylaşın!

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.